Finaste du!



Jag tror att jag börjar bli en sådan som bara bloggar och skriver en massa gulligull om hur underbara deras barn är och hur mycket de älskar sina små....
fast det är väl inte fel...
Men trist för  andra att läsa om varje dag:)

Men för var dag som går så blir kärleken bara starkare och starkare för min fina tös!
Hon var såååå otroligt älskad från första stund...ändå blir det bara starkare och starkare...
Du gör mig så stolt fina du!
Att se sitt barn utvecklas och lära sig saker är obeskrivligt.
Vissa stunder ger hon mig gråa hår (främst om nätterna), andra stunder gör hon så hjärtat nästan stannar av rädsla och oro, andra stunder så jag gråter av lycka, andra så jag skrattar ihjäl mig...
Ja hon får mig att älska livet!!!!:)
Jag är sååå lycklig!

-------------

Idag har vi en lugn hemmadag efter en helg på landet med massor av människor i samma hus. Mys det också..men kan behövas en lugn hemmadag för oss båda efter det:)

Hoppas att er vecka har startat bra!

Kommentarer
Postat av: janni - mamma till Emilia♥

jag håller med..min blogg är också mycket gulligull..men kärleken är så obeskrivlig!!! så söt hon är!! hoppas allt är bra med er! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback