Tisdag 22 feb!

Några veckor gammal bild men bortsett från mössan så ser hon likadan ut idag.

Här är hon mycket trött precis innan vi klär på oss för att gå ut på vår förmiddagspromenad.

 

Nu sover lillan i vagnen i sovrummet:)

Nör hon vaknar ska vi ner på stan och träffa Anna.

Lunch, mys och titt i lite affärer står på schemat.

 

Igår var vi hemma och mös hela dagen...eller mös och mös..snarare busade. Hon är överallt! Reser sig mot allt, kryper överallt, äter på allt, drar i allt, pratar och låter konstant:) Så att sitta lugnt och stilla och mysa är inget vi gör här hemma längre:)

Underbara unge va fort det går! Nu är hon verkligen ingen liten bebis längre! Hon är en liten människa (i storleken alltså) men med myccket bestämda åsikter och stark vilja:)

 

Uppdatering: Moster Malin var snabb att kommenterad mitt svammel:) Självklart såg jag henne som en MÄNNISKA även  tidigare...men en bebismmänniska..haha! Hon är en Viktig människa och den bästa av dem alla:)

Livet som mamma är fantastiskt!


Kommentarer
Postat av: Moster

Menar du att hon inte var en MÄNNISKA förut??:O Hmm, var har jag hört det förut... Moahhahahahahah, jag äter mig in i ditt huvud också!

2011-02-22 @ 11:05:52
Postat av: Anna - Mamma till Lowa

Vad stor er dotter har blvit :) Tiden bara rasar iväg tycker jag. Snart dags för 1-årskalas för er också ju :).

Lowa sover också i vagnen (inne el ute, beroende på hur kallt det är) på dagen, just för att våra nätter är så pass bra nu och hon sover hela nätter (vilket hon INTE gjorde för ett par veckor tillbaks). Mys i vagnen ju :)

Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback