Sötunge!

Min lilla skatt är sjuk igen.

Tycker så synd om henne! varför kan hon inte få vara frisk mer än några veckor innan det är dags igen???

Stackrs liten!

Hon är tapper vår tuffing...men nu märks det verkligen att hon är påverkad av den höga febern.

Hon är sig inte alls lik..slö, trött och ingen aptit alls.

Igår fick jag höra hennes härliga skratt, det värmde gott i hjärtat.

Idag är vi inne på fjärde dagen med på tok för hög feber. Idag är första dagen som den är  under 40 grader:(

Om ca en timme ska vi iaf åka till vårdcentralen så de får ta lite prover på henne.

Är så rädd för att det är urinvgsinfektion igen!

 

Här kommer lite bilder från juni på min friska glada bustjej:

 

 

Hur sött är itne detta? NElia och henns kompis Nelly kör runt med Nelias vagn.

Lilla nelly har för övrigt blivit storasyster till en  liten Agnes! Stort grattis till er!

Längtar tills vi får träffa lilla prinsessan!

 

Att leka i sandlådan är huuuur kul som helst tycker Nelia! Hon blir skitsur när vi tycker att det får räcka och går därifrån. Hon skriker så man tror att något mycket allvarligt hänt:)

 

Att bada är snudd på lika kul som sandlådan.

 

Att hjälpa pappa att skruva ihop allt från grillar till bokhyllor är också jättespännande.

 

Här är sista gången vi var till lägenheten. Vi var ju tvugna att även säga hej då till den lilla lekparken.

 

 

 

Hej då lägenheten...vi kommer inte att sakna dig:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hallå i stugan!

Du måste visa bilder på nya stället. Nyfiken ju =)

krya på dig nelia

Puss

2011-07-05 @ 20:49:54
Postat av: Moster

Bröööl, jag missar roligaste tiden! När jag kommer hem igen kommer allt bara att vara revolt och vilda hormoner typ:´(

2011-07-11 @ 11:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback