Älskade vår!

Nu äntligen känner jag  hopp om att det kanske blir vår även i år.
Jag är så trött på snö och kyla och drömmer om sol, värme, tunnare kläder och bar mark (utan grus).
Än blåser det på tok för mycket för min smak, men solen lyser allt oftare och himlen är underbart blå.
Jag blir så lycklig!

Denna lilla vårklädda sötis gör mig också väldigt glad!!


Att kunna gå till lekparken och gunga är så roligt!
(haha fast här ser hon inte så jättelycklig ut)

Åh vad jag ser fram emot denna vår!!!

Kommentarer
Postat av: Janni - Mamma till Emilia ♥

så söt hon är!! hoppas allt är bra med er!! kram kram

Postat av: Lilla H

Vad rolig hon ser ut i gungan! Så söt!

2011-04-03 @ 20:08:53
URL: http://haleyborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback