Vi lever=)

Om ni undrar vart vi tagit vägen så tänkte jag bara uppdaterar er lite och tala om att vi lever=)
Flera månader har gått och ingen lust/energi till att blogga har funnits.
Jag läser andras, men orkar inte skriva själv.

Sjukdomarnaa har avlöst varandra här hemma under hela vintern.
Som längst har Nelia gått 3 veckor i ett streck på förskolan.
Annars är det mycket vabbande varvat med att vi själva är dåliga.
Lät ju inte så muntert...men sanningen!
(just nu är jag hemma med feber, huvudvärk och helt orkeslös. Bo har ont i halsen och borde nog egentligen också vara hemma.)

Vi ser så mycket fram emot våren, som förhoppningsvis blir en friskare tid.
Solen är underbar! Jag är så glad att vi börjar få se den mer och mer!

Annars börjar Nelia trivas allt bättre på förskolan. Okt-dec var ritkigt jobbiga. Hon var helt hysteriskt ledsen när jag lämnade och var mycket ledsen även under dagarna.. Min älskade lilla ängel! Det gjorde så ont i mammahjärtat  att lämna henne där. Jag kände varje dag att jag svek henne och jag ville inget hellre än att få ha henne hemma ett tag till. Så många tårar fälldes under dessa månader. Usch!
Men så över jul var hon hemma i en månad (sjuk pch ledig) och efter det vände det lite. Hon var inte lika ledsen när jag lämnade och de sa att hon var nöjd under dagarna. Vilken underbar känsla när hon bara vinkade och sa "hej då mammma, pappa komemr snart" Lilla skruttan!


Mamma älskar dig över allt annat! Går inte att beskriva med ord!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback