Klänningsblogg?

Kom på att den här bloggen egentligen skulle kunna heta klänningsbloggen eller nåt...haha är ju bara bilder på klänningar=) o vet ni varför? JO för att jag älskaaar klänningar...o hon e visst lite besatt har hon hört.....o så e det nog=) menjag har klännignar till vardags, till fest...o..ja typ jämt!=) så då krävs det ju ett litet utbud=)

Måste sätta fart med packningen nu..snart är pappa här o vi ska åka hem till lilla staden med lilla goa familjen i.
Hoppas på en bra helg med massa mys...med familj o vänner vill säga=)

Saker jag vill/har tänkt att göra:
Träffa Malin o Iza
Visa lägenheten
Träffa Malin o Eleonor(?)
Träffa mormor
Fixa med deklarationen...för jag vill ha mer pengar...hihi

som sagt så är det inte så mycket inplanerat....blir nog endel mys i soffan med mamsen o papsen=)

Trevlig helg!

kramar!

Kommentarer
Postat av: Lutten

Du SKA träfaf mig!!! Pösss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback