Länge sen....

Ja det var på tok för länge sen jag o Kajsa gjorde våra traditionella svängar på stan (kan ju bero på att det var påsklov) :) men iaf så idag när solen sken så kände vi att det var dags att iaf ta oss en titt vad affärerna hade att erbjuda. O vi känner oss själva så väl så vi sa redan innan att båda två kommer itne att kunna stå emot utan vi kommer garanterat att komma hem med en påse.... O visst blev det så. Tokigt ...med tanke på att pengarna kommer först om drygt en vecka.....men sånt löser sig alltid för oss...haha!!!! Så lite lyckligare cyklade jag hemåt för att ta emot flcikorna som skulle komma o grilla....mysigt var det!!!

Här är en svart sötis som ajg blev kär i idag. o ja jag vet att det egentligen är tråkigt att jag köpt ännu en svart.....men den va ju så söt...o svart funkar alltid=)
image36

Trots att jag inte bloggat så mycket (typ inget alls) på senaste tiden så har jag självklart köpt endel nya saker iaf ( ni behöver itne vara oroliga:)
Så jag avslutar väl kvällen med att lägga in lite bilder på några nya saker i min garderob...o ja det är mest klänningar...jag äääälskaaar klänningar ju!=)


Prickig klänning från Gina 249 kr


Jag vet den ser ut som ett tält....hehe...men det är det inte=)
Men det är en klänning från Gina 199 kr


mamma det här var den som jag "fick" av dig......tack!!!!! Härlig färg till sommaren.
Gina 199 kr

Förresten så fixade jag allt jag skulle fixa idag...stolt...så brukar det aldrig sluta....men nu har jag ansökt om studieuppehåll nästa termin..och det känns bra. Jag vet mer hur det funkar med uppsägnings av lägenhet o så....så jag känner mig lite klokare nu!

sen har de första intresserade vart i tittat på min lägenhet hemma.....spännnande hur det ska gå med det!!!!!!!

Go natt alla goa!!!

massa kramar!!!!

Kommentarer
Postat av: Modesty Mia

Vilka härliga plagg!!

Postat av: Erika

Vilka fina klänningar! Härligt nu när sommaren visar sig allt mer o mer... =) Kram

2007-04-17 @ 21:51:15
URL: http://erikao.blogg.se
Postat av: Malin

Fcuk klänning säljes. kolla min blogg :)

2007-04-17 @ 22:04:21
URL: http://fashionistasblogg.blogg.se
Postat av: Lina

Modesty Mia: Tack tack!
Erika: mmm jag älskar klänningar!
Malin: Den var fin!

2007-04-18 @ 12:49:57
Postat av: Marion Eleonora

Den svarta är underbart fin. Har du shoppat nåt på Monki? Snackas så mycket om det hela tiden, men jag har aldrig varit där.

2007-04-18 @ 21:52:14
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback