Mindre rolig....

Idag har vart en mindre rolig dag. Jag tror att detta beror på att det är första dagen som jag har vart själv hela eftermiddan och kvällen...har lyckas undkomma det fram till nu.( det kan jag  framförallt tacka skolan och kajsa för)..men jag vet att jag måste ta tag i det med...tankarna kommer så lätt då...och de har så svårt att försvinna då.....men idag vill jag inte fly....

Jag har nu kommit fram till att jag vill ha en box...till tv:n alltså...nu har vi liksom 1, 2 och 4:an...Mindre roligt att titta på dessa kanaler....så jag kan inte fly verkligheten genom tv:n heller:(

Tråkigt så här i slutet innan pengarna kommer också....då kan jag inte ens tröstshoppa....mindre kul det med!

Något som får mig att le lite är att lukta på denna underbara som jag fick av min underbara Elinor....luktar himmelskt gott..från victoriassecret..nästan så att man vill äta upp mig när jag har den på mig=) hehe!


I morgon kommer pappa min o hämtar hem mig....och en massa kläder o andra saker. Ska bli skönt att komma hem till dem igen...så de får pyssla om mig lite=) Längtar!!!

Nu måste jag träna lite på redovisnigen som vi ska ha  imorn=(

go natt kramar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback