Söndag

Ja som jag alltid skrev förut så är inte söndag en av mina favoritdagar.....men egentligen..varför ska den vara så himla hemskt...borde man inte njuta även idag man är ju trots allt fortfarande ledig=)

Nu är jag tillbaka i Uppsala, helgen har vart lugn o mysig...o spännande...jag har sålt min lägenhet nu! Skönt o kul! Nu kan jag snart lämna även den bakom mig...varje liten sådan sak är ett steg åt rätt håll...Skrämmande...samtidigt som det är väldigt skönt.

Jag vill verklgien ha en gullig liten söt rosa mobil...jag känner det i djupet av mitt hjärta...haha...men vet itne vilken bara...den här har jag tittat efter ett tag...söt...men inte så bra batteri tror jag...

image46

Jaha då har man en ny vecka framför sig.....känns inte riktigt som att jag har nån extra kraft att göra denna vecka så bra som möjligt...alltså jo det vill jag...men vet itne om jag orkar anstränga mig.....men jag hoppas att det känns så bara för att det är just söndag...vill se fram emot en bra och rolig vecka... ser iaf fram emot onsdag...då blir det en dag på stan med min goa shoppingvän kajsa.

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Lina kop 7373 nokia :) Den ar saa fin och bra! Jag har den och ar hel nojd!
Tack for inlagget pa resdagboken och jag sager desamma till dig om klanningarna. Sanna fina du har :)Blir avundsjuk nar jag ser bilderna pa alla du shoppat! Ha det sa bra, kram Emmy!

2007-04-24 @ 15:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback