Tokiga....

Idag har vart en bra dag. Den har inneburit en hel del timmar på stan med min söta Kajsa. det har provats en hel del klänningar.. Vi är nästan lika tokiga båda två....det e kul att ha hittat en som är lika knasig som jag=)

Dagen har erbjudit enhel del skratt....dels i skolan för att den är så sjukt tråkig...vi förstår verkligen inte vad vi gör där just nu. Vi har liksom labbat...vilket innebar att vi tittade på celler i roten från en vitlök i mikroskop....och även på celler från insidan på kajsas kind...mm...helt sjukt tråkigt...så det går inte annat än att asgarva åt det...=) Men vi orkade genomföra labben tack vare tanken om att när vi var klara hade vi en dag på stan framför oss=)

Nu ikväll har vi vart här hemma hos mig...tanken var att mitt hår skulle bli färgat men vi har sysslat med annat så det hanns inte med.... Vi har provat kläder som har inhandlats och sett om allt skulle behållas...provat vad som ska bäras i helgen o på valborg...o tagit kort på några av de nya godingarna=) och asgarvat åt hur fula vissa av bilderna blev...=)




Jag blev så glad idag. För jag har läst i en massa andra tjejer bloggar om att de köpt söta klänningar o så på barnavdelningen på HM...men tänkt att det e ju bara små tjejer som kan ha dessa...men jag vågade mig på att prova idag iaf...och det gick ju kanon....toppen med tanke på att priserna är mycket bättre där....
Denna lilla röda kostade 98kr.


Skitfult kort...men även denna är från barnavdelningen.


Imorgon åker jag hem till mamma o pappa igen. Ser fram emot helgen.... ska mysa med Elinor på fredag och festa med mina "tanter" på lördag...men undrar om vi kan räknas som tanter längre???...ne jag tror faktist inte det=) Kul ska det bli iaf! Sedan bär det av tillbaka hit på söndag för att fira valborg i valborgens stad...Uppsala=)

Hoppas på fint väder i helgen!!!!!

Just ja....har ju lovat att lägga ut en bild på klänningen som jag sydde....så här kommer den......

Synd att mina fula fötter syns bara...haha!!!

Längtar till framtiden!!!!!

krama!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Åh, klänningen som du har sytt är sååå fin. Är verkligen impad!

Postat av: elin

du sade att jag har talang å fantasi, men jädrans, din klänning blev ju jättesnygg!!
Alla dina klänningar e så fina *avonsjuk*

2007-05-02 @ 21:51:43
URL: http://elinsgrej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback