Vårkänslor..........

ja de har kommit nu......de sitter i ögonen och näsan...det kliar, kliar och kliar..... Nu är våren här!!!!=)
Jag älskar verkligen våren, en helt underbar årstid....men det är tråkigt att man ska behöva gå omkring med svullna, röda och kliande ögon...men det är det värt:)

Tur att dessa finns och lidrar lite grann iaf


Förutom att klia mig i ögonen idag så har jag vart ledig från skolan, men det betyder dessväre inte att jag har vart fri från skolarbete. ne kajsa och jag har vart här och grejjat med vårt projektarbete. Men nu är det klart=)

Innan vi satt igång med det hann vi med att lucha med söta flickor....thaimat...underbart gott! o en snabb sväng på stan hanns med det också. Jag var och tittade på min ögonsten idag...lilla ROSA.....hon är söt....men lite plastig kanske...ska ge henne en chans till....däremot var försäljaren förmodligen mannen i mitt liv...haha...ne men snygg som få iaf=) hihi jag får titta på andra killar nu...det e konstigt.........o lite spännande=)

Det är konstigt hur man om man vill kan förändra sitt liv så fort, vänja sig vid nya situationer, acceptera läget och inte tillåta sig att tänka "fel" tankar......jag trodde verkligen inte detta om mig själv för en kort tid sedan.............
Allt detta skulle vara så mycket svårare om jag inte hade roliga saker att se fram emot...men det har jag nu=) Hoppas jag=)

Go natt söta ni!!!

Kommentarer
Postat av: Lutta

Härligt gumman, häärligT! Jag håller på dig vet du!!!

Postat av: Lina

Malin: Det värmer att ha vänner som tror på mig!

2007-04-18 @ 12:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback