Way Back Into Love.......

Duetten som Hugh Grant och Drew Barrymore sjunger i Music and lyrics....så söt...de var så söta!!!
Igår var jag o sambon på bio....har velat sett den ett tag nu...o det var värt väntan...den var såååå söt!
image53
Ibland undrar jag varför inte livet kan vara som en romatisk komedi!?!??! Tänk va lätt det skulle vara så....för lätt kanske??

Solen är tillbaka....och det uppskattar jag mycket...allt känns å mycket lättare och roligare då. Blev en liten sväng på stan med Kajsa sen fika med Marie ute i det härliga vädret. Underbart! Årets första kulglass åts med stor aptit=)

Tack för era svar om mitt kommande mobil val.....och jag tror att mitt val lutar åt det som Emmy, Pauline och Heléne tycker.....den e verkligen söt! Precis min stil=) Bara batteritiden som oroar mig. Men ni som har den? Hur ofta måste man ladda den??????

Hoppas ni får en trevlig kväll!

krama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback