Lite nytt......

image111

Är inte de här salt- och pepparkaren typ sötast i hela världen...jag blev helt kär när jag såg dem...så nu står de på fläkten och ser så söta ut=)



Den stora blommiga brickan är nyinköpt på samma affär som saltkaren (Store i Linköping)



Ny lite höstigare jeansklänning från HM....mysig!

Ja det var nog det som har inhandlats den här veckan....

Jag älskar att ha balkong...sitter där så fort solen tittar fram...härligt! och tvingar Gos att äta typ alla måltider där=)

Resterande tid av dagen har jag tänkt att hinna med en powerwalk, posta ett gratulationskort, hämta torkad tvätt och gå o handla lite.....alldeles lagom....och så hoppas jag en massa på en tur till Ikea...men det hinns nog tyvärr itne med...stackars B som måste plugga så mycke!

ha det nu så bra! kram kram!


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hihi...sånt där salt- o pepparkar köpte jag i Thailand. Fast i kombinationen röd & svart :)

Postat av: mary

Ja det var jättegulligt salt & pepparkar! :)

2007-08-09 @ 19:05:52
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Mamma

Det ser jätte mysigt ut i lägenheten. Förstår att du trivs som fisken i vattnet.
Kram

2007-08-10 @ 12:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback