Lycka

Jag kommer på mig själv då och då om hur lycklig jag är, om hur bra jag har det......hur underbart livet kan vara!!!!
jag har en underbar familj som ställer upp till 110%
världens bästa vänner som jag alltid kan vara mig själv med
värdelns underbaraste pojkvän som gör mig så glad!
Älskar er!!!!!

min tur på stan idag gav mig också en känsla av lycka...en annan form av lycka....jag lämnnade tillbaka mina kläder på Gina...blev 400 kronor rikare..hittade min efterlängtade rosa almanacka...OCH..jag vet om mamma min läser dettta kommer hon att typ strypa  mig...men det får jag riskera....MEN DET ÄR HALVA REAPRISET PÅ DIN SKO.  och jag gick ut därifrån 125 kronor fattigare...men TVÅ par skor rikare...lycka!

Sandal 75 kr!!!


och till på köpet hittade jag pennan som jag letat efter så länge.....en rosa (så klart) Linapenna...ja det står Lina på den....älskar den redan=) Lycka att ha en rosa linapenna!!!=)

min dumma kamera dog när ajg höll på o ta kort på mina nya fina saker....men de kommer snart!

kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback