Mobiltelefonjakt

För en massa månader sen var jag ju helt inställd på att jag skulle köpa en ny mobiltelefon.....
Jag ville verkligen ha en rosatelefon...och det skulle jag mer än gärna vilja ha fortfarande....men tyvärr har jag itne hittat någon som har alla de funktioner jag önskar...eller egentligen som har ett tillräckligt bra batteri...
Alla har sagt till mig att "du kanju inte köpa en rosa mobil...den kommer du att tröttna på jättefort" och det tror jag inte en sekund på...det skulle man nog kunna göra...men inte om man heter Lina=) Lina älskar rosa!!! (kommer att komma ett rosa inlägg snart)

jaja men tillbaka till telefonerna....jag la ner jakten ett tag....eftersom jag inte hittade exakt det jag ville....och behovet av en ny telefon var väl egentligen inte så stort eftersom jag har en telefon som funkar bra.....men batteriet på min lilla lur börjar bli riktigt kasst....
Men till saken=) Nu harjag hittat en ny söt och BRA telefon som jag gärna skulle hålla i min hand.
SonyEricsson S500i. Guld. Borde hålla mig till efter Thailand......hmm......hur ska det gå???????


image125














Kommentarer
Postat av: mary

Coulda, woulda, shoulda, who fucking cares? Köp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback