Shoppingsug...


Känner mig otroligt sugen på att shoppa nu. Visst jag gör det lite hela tiden....men det känns som det var länge sen jag hade en ritkgit shoppingrunda eller tom shoppingdag...viiiillllllllllllll!!!!!! MEN tyvärr så borde jag lägga mina pengar på annat....men har jag någonsin brytt mig om det tidigare+??? nope....så jag antar att imorn när jag ska ner på stan här i min nya stad så komemr jag nog att ha hittat nåt fint att hänga in i min (eller min o min?) redan trånga garderob som jag delar med pojken min. Men allt går bra man vill...hihi=) Japp som jag skrev "min nya stad" Nu sitter jag här i LInköpng hit jag flyttade mina ägodelar igår.....tror att jag komemr att trivas kanon här...allt är så himla mysigt o bra. Synd bara att Gos måste plugga så mycket.....men jag är så glad att jaghar han ändå....mysigast i världen!
Det är inte bara kläder jag är sugen på att shoppa....ne jag skulle mer än gärna sepndera lite pengar på Ikea...eller Nordik kankse...finns så himla mycket fint som jag skulle vilja ha. Men där är det itne bara pengarna som är problemet utan ytan....vi har absolut ingen plats för fler saker tyvärr.....elle rjo nmågra få saker ska vi allt köpa...barstolar och nya förvaringsmöjligheter så som kartonger, korgar och skåp...
Ni som känner mig anar nog att jag stormtrivs med det här.....!!?!?=)

Lite fina kläder finns det hos Ellos....skulle ju vara skoj att beställa lite därifrån...vi får se om några veckor hur mycket pegnar det finns kvar då....






Har fastnat lite för jeanskl'ännignar nu......så himla fint...den i mitten är superfin...förutom broderierna....ananrs hade jag helt klart älskat den!
Har hittat en superfin på barnavdelningen på HM..men vet itne omd en blir för liten...eller jo antagligen...men jag ska prova den imorn...vill ha!!!!

Nu ska jag grejja lite mer i mitt nya hem.....myser!!!!

Ha det bra o ta hand om varandra!!!!

kramar!!!

Kommentarer
Postat av: Pillan

tjaba. Så du har flyttat nu? Va roligt. Men vad ska du göra där nere? jobba?
Lycka till i alla fall med allt
Kram Pernilla

Postat av: Anonym

Tjenare. Kul att du läser min blogg =). Jag har kollat upp och upptäckte att jag kommit åt en knapp som gjorde att bara registrerade medlemmar fick lämna kommentarer =(. Nu har jag fixat, men om du vill skriva något måste du välja att vara anonym. Vad är det för kurs du har sökt då? Att jobba lite extra som lärare är kanske bra, för att få lite erfarenhet alltså. Lycka till med allt! Kram

2007-08-07 @ 21:16:38
URL: http://www.pillanolivetsgoda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback