Söndag

Härliga sändag..eller...vet inte..vädret kunde inte vara tråkigare...men samtidigt är det ju mysigt för då får/kan man vara inne o bara ha det mysigt.

I går lördag var jag o B barnvakt till hans systerbarn...så söta...så det var en riktigt mysig dag men det var full rulle som gällde. Vi bakade, lekte med gubbar, spelade Gustavs favorittvspel (legostarwars), hoppade studsmatta i trädgården, lagade mat och tillsist nattade dem. En dag som passade Lina helt galant=)
Några timmar på dagen var de små busfröna på teater med sin farmor och farfar och då passade jag på att ta en sväng ner på stan... Vill dels lära mig att hitta bättre på stan och så själklart är det ju skoj att kolla vad som gömmer sig i Linköpings butiker=) det fanns en del fint allt....kommer bilder på det som följde med mig hem sen=)

I fredags var det städ- och tvättdag....men hann med en sväng till stan då med men dock så sent så att affärerna hann stänga...så jag gick tomhänt hem igen( bara en påse från Hemköp men det räknas ju så klart inte=))

Torsdagen minns jag itne vad jag gjorde på dan...jo just ja jag har börjat var alite nyttigare nu....har vart ute o gått de dagar inte regnet har öst ner och gjort situps o lite sånt....nu SKA några kilon bort...det e ju  inte allt för långt kvar tills jag kommer att tillbringa en dryg månad i Thailand och då får det inte vvara som det är nu helt enkelt=)
Men iaf så hann vi med en säng till Ikea på tordagskvällen (som jag har längtat) nu äntligen fick jag köpa mina efterlängtade stolar....love them!!!! blev lite blommor till fönsterna , en ministrykbräda, en konservöppnare också.



Att bo här med min B är det mysigaste jag någonsin gjort....jag trivs så himla bra och vi har det så himla bra tillsammans!!!!

just ja endel undrigar över vad jag ska göra i höst....
Som jag skrev för någon dag sedan så har jag kommit in på kursen som jag sökte...så den 21/8 ska jag på upprop för kursen kulturkontraster...vet inte så mycket vad det kommer att innebära mer än att jag kommer att ha något  förhoppningsvis vettigt att göra..inte bara vara hemmafru=)
sen om det inte kommer att vara så mycket i den kursen ska jag anmäla mig till en vikariepol för dagis och skolor...det skulle vara så skoj...men vi får se...än så länge är det himla skönt att inte ha allt för mycket att göra om dagarna...jag har inte vart ledig en sommar sen sjuan så det är väl på tiden....=)

Ha nu en skön och bra söndag!!

kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback