Tisdag i solen

De senaste dagarna har jag sprungit en del på stan....jag måste ju ha nåt att göra...o vad är roligare än att strosa omkring på stan i en helt ny stad...en stad som är min hemstad nu tom=)
och i och med en del turer på stan så har jag ju så klart inte klarat mig ifrån att shoppa en del också. men nu har jg insett att det har blivit lite ävl mycket så två saker ska lämnas tillbaka idag...o det var iof lite det som var tanken när jag köpte allt också att jag skulle ta hem o prva o känna vilka som kändes bäst....o nu efter hjälp av pojken har jag bestämt vilka två saker som jag inte får bli ägare på heltid till...en långkofta från Gina och en stickad tunika även den från Gina...

Dagen idag började med att jag var barnvakt åt busfröna Måns och Gustav igen. idag gick vi till trädgårdsföreningen där det finns en stor lekpark. där mumsades det glass och varsin Mer slank ner också. Stackars Måns fick skavsår så jag fick bära han hela vägen hem...o han e tre år o väger en del...men det var mest bara mysigt=) skönt att få vara ute o njuta av det härliga vädret!!! ut o njut med er innan den kalla trista hösten är här....

Jag vill ha en rosa almanacka...har hittat en på akademibokhandeln...men den fanns bara i en liten storlek...men iof den kanske duger...jättefin var den iaf....får se om jag hittar nån annan idag...annars blir det nog den.

ne nu ska jag ut o njuta av de sista solstrålarna idag....

KOmmer bilder på mina nya kläder sen.....men förresten så har jag bestämt att de inte får änvändas än...utan sen som belöning när jag gått ner först ett kilo o sen efter ytterligare ett får jag den andra...för det är nämligen höstkläder....bra va???haha

ne hejs svejs solen var det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback