Vill ha!!!

Jag har alltid ogillat lila....men nu kommer gillandet sig lite smygandes....färgen är ju faktsit rätt fin....
Denna söta från Indiska skulle jag gärna gå omkring i....





Jag vet att man inte ska tänka på hösten...men faktist så är de titne lång tid kvar...det känns i luften att den inte alls är långt borta....så det innebär att det är dags att börja tänka på vad man vill ha på fossingarna då...jacka behvöer inhandlas också...
Men dessa från Din Sko kan jag mer än gärna tänka mig att strosa omkring i.....
Vilka är finast?????







Imrogon åker jag hem till Köping....på lördag blir det fest med vännerna mina...längtar!!!



Kommentarer
Postat av: söstra din

Den översta var helt klart snyggast... tror jag, men jag är ju inte så uptodate med modet nu för tiden hehe. Vi ses snart! Älskade syster!!!

2007-08-22 @ 21:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback