Dumma jag

Istället för att plugga sitter jag bara o fantiserar o drömmer mig bort....
Jag drömmer om allt fint jag vill ha....allt som jag vill köpa ..men inte borde köpa eftersom jag trots allt är en fattig student...men dock en sådan som lider av shoppoholic...

idag på HM hitade jag en underbart söt rutig förklädesklänning...som tyvärr bara fanns kvar i 42...men de skulle få in fler under veckan..så det blir att ränna där varje dag...den måste bli min=)

från katalogen vill jag beställa denna sötis....skulle bli kanon till systers student...eller hur? visst e jag värd den!??!!?=)

193377-9

Ne omjag skulle försöka att få nåt vettigt gjort...eller sova kankse....ja det lockar nog mer!!=)

go natt på er!!

kramis!

Kommentarer
Postat av: mary

Klart du är värd den. Och fin var den också!

Postat av: Lina

mmm den e underbar...bra att du tycker att jag är värd den=)

2007-02-21 @ 21:36:23
Postat av: aenigma

Jag är extremt sugen på den! Älskar svart i kombination med fina, skarpa färger. Ha, ha, ha till i sommar! :D

2007-02-22 @ 16:02:22
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Lina

Aenigma: Jag tycker att vi är värda den till sommaren=)

2007-02-22 @ 18:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback