Klänningar

Inte heller denna dag kunde jag o Kajsa hålla oss från stan.....det blev en sväng på Hm o lite provning av söta klänningar......och ett varsitt inköp av en lika dan klänning. Vi kunde inte låta bli...de var så söta och ett kanonpris på dem. Bara vi inte har dem på oss samtidigt så är det ju lugnt=)



Och senare när jag var klar på stan gick jag o min kombo till posten och hämtade ut mina efterlängtade klänningar från Ellos...dock blev det en liten besvikelse....tråkigt...den bruna var konstigt sydd....alldeles för stor fast det var min storlek...men det går nog att ordna till...om inte jag själv kan har jag ju en syster som e proffs på sånt=)



den blommiga var jättebra...längtar så till sommaren då jag kan va fin i den=)



Imorgon bär det av hemåt....vilket innebär att jobba hela fredagen o plugga o mysa resten av helgen...tills den hemska dagen är här igen....men en dag i taget var det ja=)
På tal om plugga så måste jag göra ett litet ryck nu.....trots att det är långt ifrån vad jag egentligen har lust med....

Trevlig kväl på er!

kramis!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Åh, vad kul att du har skaffat blogg! Den randiga klänningen var så söt. Själv har jag också shoppat lite idag, men på Röda korset. Hittade bland annat en söt röd barntröja som jag tyckte att jag kunde ha :)5 pix, billigt o bra!

Postat av: Lina

Va härligt att kunna shoppa så billigt...då kan man ju göra det tokofta=) din orangeaklänning som du hade på dig på ikea va jättehärlig!!! Kramis!

2007-02-22 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback