Kanon

Mycket händer....and I like it!!!
KOm just hem från en minisemester med tjejerna...Jag, Maria o Lina fick för oss att åka iväg över helgen o Strömstad blev destinationen. Har vart en kanonhelg med fint väder trots att det inte alls skulle bli det. en hel del skrato knas, solandes o god mat o dryck o goda vänner...kan det blir bättre????


Lite bilder från min kemera...de andra tjejerna har fler o bättre bilder...jag hadeigne batterier den första dagen:(

Livet känns bra underbart ibland ändå....jag trivs himla bra jsut i nuet...jag vill varken täänka framåt eller bakåt...utan bara vara här och nu....eller ja allra hellst vill jag ha imorgon nu iof...men ja ni fattar. det känns verkligen helt kanon!:)

Nu har jag en spännande, skojjig o mysig vecka framför mig....som jag ser galet mycket fram emot.....

Hoppas ni alla får en lika bra vecka som jag kommer att ha!!!!!:)

puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback