Uppdatering

Jag är himla dålig på att updatera här nu för tiden. Dels beror det nog påa tt jag iten shoppat så värstans mycket på sistone o att jag ändå har rätt fullspeckat schema....ja eller...ne jag vet inte....iaf så harjag nog itne f unnit nån inspiration till att skriva av mig här. Inte för att jag har haft det tråkigt...för det har jag verkigen inte. jaja...men nu gör jagmig ett litet försök iaf=)

jag ljög lte där..några nykomlingar finns det både i min skogarderob o i min klädgarderob...två tunikor o en en top inhandlades för några dagar sedan o några skor från jobebt har det slinkit med hem...komemr bilder på några av dem.,....


min midsommar var urmysig med trevligt sällskap o hans familj va goa de med=)

tänk va livet kan förändras fort...från en livssituation till en annan på bara ett kick...o tänk va bra det kan kännas:) jag är så glad o nöjd=) det enda som inte är 100% är avståndet till min gos...vill ju vara nära hela tiden ju!!!

Saknar Kajsas o mina shoppingrundor!!!!!!

Ta hand om varandra!!!

kramar!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Men Lina!!!!!! Har du också hittat en egen långdistansgos?? hihi. Vet vad du menar med att vilja vara nära....=( jobbigt jobbigt.. Va roligt att du tycker om min blogg, tycker det är så skoj att läsa din också..=) det var marion som tjatade lite på mig att sätta igång... så det var bäst att lyda..;) hihi

2007-06-29 @ 19:22:14
Postat av: Pernilla

Tja, skickar en himla trevlig sida till dig som säljer skor!!
http://www.schuhstore.co.uk/

2007-06-29 @ 23:07:34
Postat av: Pernilla

tja igen,
Du måste bara läsa denna människas blogg
www.shoewawa.com

2007-07-04 @ 21:18:43
Postat av: lutta

Men LIIINA!! Jaqgt måste dejta, o det är NU!
Genast, bums!! Jag vill ha alla smaskiga detaljer!! Vem är han, sen när, var, hur!??
Ohh.. gimmie gimmie!!!
Är du i köping nu?? FIKA!?
El skicka ett mail iaf :).
Vet du gumman.. du tokförtjänar detta :)
Pöss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback