Habegär

Det är väl kanske inte så svårt att konstatera att jag lider av ett starkt habegär...ser jag något fint vill ajg ha det...
Lite sugen på att beställa lite kläder...men efter att ha tittat hos hm o ellos kände jag itne att det var värt det....
dessa två söta skulle jag iof gärna ha i min garderob...
Men köpte en snarlik på Hm idag.....(bild kommer senare)




Då har jag gjort mig ev med mitt ena hem...då var det bara två kvar..haha...lägenheten i uppsala flyttar vi ur om en vecka o rummet säger jag upp i veckan....så snart har jag bara ett hem....hemma hos mamma o pappa (för ett tag iaf)...

jag är trött....det är lördagkväll o som singel ska man väl vilja göra saker då antar jag...men för det första är jag i köping o här händer det itne mycket...men även om så skulle jag inte ha nån större lust...jag e trött...vill bara ha en mysig lung hemma kväll.....om inget annat dyker upp så blir det nog så=)
Längtar efter min E!

förresten har hittat en del skor på banavdelningen på jobbet (DIn sko) somjag skullekunna tänka mig att  ha.....



den i mitten 240 de andra 14o kronor...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback