Långhelg!

Ja då var jag ledig ända till måndag nu. Otroligt skönt! Idag (om mindre än 2 timmar) åker jag hem till Köping. Skönt att komma hem ett tag igen. detta är lite av det som är planerat:

JObba fredag -lördag
fira syster imorn
fira mamma idag
få pengar för lägenheten på fredag=)
Träffa Pauline på lördag o titta på balfina flickor o pojkar
och så hoppas jag att jag får träffa söta lilla Iza o söta mamma malin

Igår blev en dag på stan igen....hii...alltid lika kul...om man har rätt sällskap..o det hade jag=)
Nu är presenter färdighandlat till mamma o syster (kan berätta sen vad det blev) o så var ju Lina värd något nytt också haha! blev ett partylinne från gina, party väska från HM (letat jättelänge), en vit tubtop och underbart godluktande shower gel, lotion och shower peeling från HM.

Har några nya skor som inte visats......



pumps med träklack från Din Sko 340 kronor (men mindre för mig så klart)



Kilklack från Din sko...ordinare 280 kronor tror jag...

Fötterna måste ju också få vara lite fina till sommaren....



Guldiga från kappahl 129 kr
Svart från hm 98 kr

Nej då var det sagt att sätta fart igen o packa i hop lite kläder så jag har i helgen....

trevlig helg på er alla goda!!!

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Söta saker du shoppat! :)
Kanske ses nåt på balen. Ska dit och titta på Martin...

Postat av: pauline

Jätte söta skor, och väskorna också.. :) Ses imorgon! Kram!

2007-05-17 @ 14:25:48
URL: http://paulinejoanna.tjejsajten.se
Postat av: zandra

gillar pumpsen :)

2007-06-05 @ 00:34:44
URL: http://zandra.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback