Hittad

En del av er vet att jag letat efter min rosa bikini med bruna blommor på som en liten tok.
Vänt upp och ner på mina saker hemma hos mamma o pappa o likadant med mina saker ute i stugan...men inte fann jag någon bikini för det inte. Lite frustrerad och irriterad så har jag nu beställt en ny bikini från HM (som kom igår)
Strax efter att jag fick paketet fick jag ett mess av systeryster där hon skriver att min eftersökta bikini fått sig en tripp till New York. Heheh..ja hon o pappa är nämligen där och hon har lånat min resväska....så där låg min älskade bikini tydligen kvarglömd sen förra sommaren. jaja nu kan jag iaf sluta fundera över vart den tog vägen. Synd att jag inte hinner få den till jag åker bara...men som sagt en ny är inköpt.....

image280

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Osis men den nya bikinin var väldigt söt :)

Postat av: Marcia

Hah, bra där! ;D Ha en bra dag! :)

2007-11-01 @ 12:24:43
URL: http://marcia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback