Fredag till söndag

image232



Stora bilden....sambons o mina nya kläder....
Hans randiga tröja fick han av sin gulliga flickvän för att han är så go....hihi...jättemysig tröja från HM!
Min bruna klänning även den från Hm....

Helgen har vart toppen!
I fredagskväll var jag hemma hos Maria.....mysigt o trevligt! Så glad att jag har henne här i stan!

i går kom Lina o hälsade på. Jättemysigt! vi var o åt på stan o sen kikade vi runt i lite affärer....hon e itne så dålig på att shoppa hon heller=) Det var så skoj att ha sällskap på stan...det var himla länge sen! Kul att du kom o hälsade på gumman!

Idag har det varit mys med sambon på schemat....

En underbar helg!!!!!! Den bästa på lääänge!=)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback