Härliga solen!!!

Så underbart när det är sånna här fina dagar!! har vart ut på en härlig promenad i det härliga vädret...uppiggande!
Ska ta min läxa o sätta mig i solen på balkongen...manmsåte ju passa på innan det är för setn.
Härligt att jag ska till solen..eller närmare bestämt Thailand...ganska snart-....ska bli helt underbart..men kan inte riktigt fatta att det är sant än.....
Lite panik också...måste få tag på en svart bikini underdel...än så änge  harjag bara en överdel....hehe=)
Nån som har nå bra tips på vart man kan hitta sånna nu?

Skriver mer senare ivkäll....är själv hela dagen idag....B kommer itne hem förrän efter nio..stackars han...o stackars mig=)

Nu msåte jag ta tag i det som sak vara klart till seminariet imorn....

Ut o njut med er;)

kraaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback