Helgen som var



                                                                  Lördagens klädsel!!!!!!!


I lördags hade vi främmande...en riktigt mysig och trevlig kväll. Killens en kompis med flcikvän var här och vi bjöd på mat och efterrätt och annat snax. Sånt gillar jag!!!!!!
Tyvärr så förstörde jag mit tliv då ...ahhaha....eller jag förstörde mitt hår....shit hur jag ser ut nu...helt hemskt...men jag hoppas att det går att fixa till till helgen då jag ska hem o jobba.....kan bara inte se ut så här då.....






image167




Idag är det underbart väder! så idag ska jag ner på stan....och dagen till ära får jag sällskap av min gos....det va himla länge sen...ska bli mys!!!=)

hoppas ni får en bra dag!!!

kramar!!!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback