Helt slut....

Har vart full rulle idag....
Hämtade M o G på dagis och skolan med en färdigpackad väska och så begav vi oss till badhuset. G hade simskola....o M o jag passade på att leka lite i bassängen under tiden...sedan plaskade vi alla tre runt ett tag. Fullt upp att hålla koll så att de höll sig över vattenytan=) ehhehe...men det var en jättemysig dag!!!! Det gör jag gärna om!!!!=)

Nu  är jag helt slut.....oj tänk om man hade två små pluttar jämt....guuu så trött man alltid skulle vara...eller vänjer man sig??=) men oj så mycket glädje de ger en....=)

B är på skolan ikväll igen.....o jag e typ tröttast i hela världen så det blir bara att värma en matlåda till kvällsmat...har ingen ork till annat=)

Trots att älskligen pluggar en massa och är väldigt mycekt på skolan så trivs jag så galet bra med mitt liv.....underbart är det!!!!!!=)

Hoppas ni får en mysig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad härligt att du verkar vara så glad Lina och att ditt liv känns underbart!!! =) Kram från en tjej som också trivs oerhört bra med sitt.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback