Inredningsdrömmar

Jag vet att man inte ska planera framtiden eftersom man aldrig vet hur det kommer att bli.
Men eftersom en av mina stora passioner är att drömma, fantisera och planera så är det väldigt svårt att låta bli....
Det är svårt att inte tänka på det jag vill mest av allt.....men det kommer att bli bra även om det inte blir så...så klart!

En sak jag drömmer om är att bo med min älsklign i åtminstone en tvåa...och få inreda den så som vi båda vill ha det....Här är några saker som jag gärna ser i vårt framtida vardagsrum:

image165
En Linafotölj från Ikea.....dessutom skulle det faktist passa till soffan....

och till soffan skulle det också passa med ett soffbord som är lite grövre trä.....har itne hittat något som känns helt kanon...men detta är åt rätt håll iaf.....

image166

Jag gillar dock inte utformningenav benen alls....jag vill ha helt släta och dessutom vill jag itne att bordet ska vara blankt utan i ett matt material....
Detta är iaf från Indiska..

Jajaj jag kanju fortsätta att drömma lite....men inte för mycket...det är dumt...jag vet!!!

Idag ska jag till skolan...

Ha en bra dag trots trist väder!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback