Onsdag + fredag

image178

Onsdagen va rju en riktigt mysdag....med bad med de små goa pojkarna....på en mysdag måste man ha myskläder...o det hade jag=)



när det e fredag gillar jag däremot att klä mig lite finare för att fira att det är helg...hehe...=) och igår blev det denna klänning som fick äran att följa med mig på stan=)

Tyvärr blev det inge Skopunkten igår eftersom B kom hem så sent.....men ju mer man får drömma o längta ju roligare kanske det blir när/om de blir mina=)

Men så klart hann jag med en sväng på stan...men glömde helt bort secondhandaffärerna (sorry Marion) men när jag går på stan själv blir jag helt vimsig o stirrig=) hehe....ja det började ju bra....cyklade hela vägen o va på ett jättebra humör...och kommer fram o ska låsa cykeln men inser att jag glömt låset hemma....fasiken...så var det bara att trampa tillbaka.....
Men två påsar hade jag iaf med mig hem.......en från Lindex o en från Cubus....de hade nyöppningspremiär och firade med 25% på allt i butiken....då är det inte så svårt att hitta något=)

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hur kan man glömma bort second hand-butiker?! Inte bra inte! Hur som helst så funderade jag på om man kan få komma o hälsa på någon dag i Linköping. Inte just för second hand-butikerna utan mest för att det vore roligt att träffa dig, se lägenheten, Linköping och inte minst Bo, innan du drar till Thailand...
Förresten är du så fin på bilderna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback