Stövlar!



Dessa blev jag helt kär i sist jag var hemma och jobbade.
280 kronor från barnadelningen på Din Sko....
De går upp till storlek 38....men tyvärr var de för trånga över vristen för mig....*snyft*



Dessa har jag bloggat om tidigare....
Nu kostar de endast 199 kronor hos skopunkten



Ett par härliga gummistövlar är jag på jakt efter....
även dessa är från barnavdelningen på Din Sko...men går bara upp till storlek 37...visst är gummistövlar oftast en storlek större...men ett par gummistövlar sak vara så stora och rymliga at man får ner tjocka sockor....
De ska komma in precis lika dana som dessa fast i svart och vitt i dammodell......de är bokade för Lina=)
Dessa kostar endast 220 kr=)



Men sist jag jobbade gick jag ändå inte tomhänt hem.....
Även de här kommer fårn barnavdelningen....280 kronor....o stora i storleken!!!

Men så till de som gör mig knäsvag...som får mig att vilja rusa till Skopunkten på en gång....måste ha de här!!! Killen får ta o komma hem tidigt så jag hinner dig=)

image177

399 kronor och VARMFODRADE!!!!!!!!!! Precis vad jag behöver!!!!!

Hoppas de finns här i stan bara!!!!!

kramkram!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej du! Jag jobbar på Lagerhaus..

Postat av: Debbie

Vilka fina de längst ner var! Hoppas du får tag på dom! :D

2007-09-29 @ 17:21:13
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback