Underbart!!!!!

Idag är en bra dag tror jag!! Solen skiner och jag känner mig på ett härligt humör!
Gårdagens seminarium gick mycke bättre än väntat och det är så skönt att ha det gjort! Nu kommer allt annat att gå helt galant!
Var uppe med tuppen (elelr pojkvännen) idag coh det känns skönt att jag redan är färdig och har vart ute en sväng....efter lunch sak jag till skolans bibliotek och vara flitig.

jag gillar nog ändå hösten om bara solen skiner....det är när det e kaltt, regn o rusk som jag bara vill spola bort tiden...men en sån här fin dag kan man ju inte annat än att gilla hösten!!=)?!?!?!

jag ska nog byta om sen o passa på att ha klänning o tights...o nån mysig kofta o halsduk....=)





kanske denna mysiga från Gina (249 kr)
tillsammans med denna från... håll i er...kappahl...(249 kr)





Nu ska jag röjja lite här hemma=)

Hoppas ni får en underbar dag!!!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Mysig kofta :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback