Dag 5 - Lefkas


Denna dag tog vi moppen upp till Agios Nikitas som ligger i nordväst av ön.
Detta visade sig vara en liten mysig turistort med små mysiga gränder och hus.
Tyvärr var stranden inte något att jubla över då den var så liten och smockfull med turister.

Agios Nikitas




Kathisma



Här låg vi längst bort, där ni ser att det är lite bergigt. Mysigt! Tokiga människor klättrade upp på de höga stenarna och dök ner i havet.
På vägen hem härifrån filmade jag en massa. Härligt och kul att ha och titta på sen! Tyvärr vet jag inte hur /eller om det går att lägga upp dem här.


Visst är vi otroligt snygga i våra hjälmar...hahaha!!!!!
På kvällen åkte vi tillsammans med Madde och JOhnny till en liten by någon km från där vi bodde och åt. Det blev en besvikelse. Dyrt, lite och inte alls så god mat som vi var vana med=( och dessutom katter som sprang omkring..det stötte vi inte på någon annan stanns.







På kvällen hade jag på mig en klänning/tunika från Gina.
Sandaler Kappahl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback