Dag 6 - Lefkas


Denna dag tittade vi på kartan om vå såg någon strand som verkade intressant på kartan. Vi hittade en som låg rätt så nära oss, så dit bestämde vi oss för att åka. M och J följde med....tur att det inte var så långt dit för när vi kom fram visade det sig bara vara en hamn....så där blev det inget bad. Vi åkte vidare mot en annan liten strand vi sett på kartan. Hugaligen vilken väg det var! Smal, snirklig grusväg på höga berg! Men vi kom fram till en söt liten strand med lite människor. Men det blev rätt otrevligt då förmodligen någon av båtarna som låg där slängt i ett tvättmedelspaket i vattnet så det blev en massa skum. Inte så skoj att bada i. Vi gav upp efter någon timme och åkte hemåt igen. Men jag o söt åkte vidare till turistorren Vasiliki. Där la vi oss på en filt i skugan och åt chips och drack cola och hade det mysigt. Det var så skönt med skugga! haha att man ens kunde tänka så....känns overkligt nu=)




Åhh gu vad jag längtar tillbaka!!!!!!


Klänning Indiska
Sandaler gamla från Wedins





Sista kvällen blev det mys på balkongen med "grannarna"







Jag har på mig klänning från Thailand
Sandaler gamla från Wedins

Kommentarer
Postat av: Sofia

oh vad mysiga bilder :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback