Forts. dag 4 - Lefkas

Som sagt när vi hade vart i Porto Katsiki några timmar drog vi vidare till Egrimni.

Helt underbart vacker där också!
Men som ni se så är det en himla bit ner till havet. Efter att vi gått en bra lång bit på grusväg kom vi fram till en trappa och en skylt där det stod att det skulle vara 350 trappsteg ner. Jag tvivlar...jag tror mer på 3500....vi gick o gick o gick.
Herre jesus va jobbigt det var i värmen!!!!
och när vi gått nedför på betongtrappan och äntligen trodde att vi snart var klara kommer en brant trätrappa. Och blä o fy vad jag hatar sånna trappor. Höjdrädd och trappskräck! ingen bra kombination här inte!
Ett tag stod jag där och sa att jag vägrar. Den var ranglig och såg otroligt läskig ut.
Panik!
Men min kära pojkvän var go och förstående och gick framför mig och jag fick hålla i honom...minns knappt hur det gick till men ner kom jag iaf=)
och det är jag otroligt glad för för det var en härlig strand som gömde sig där nere....det var värt varenda trappsteg!









o sötis B var lycklig som ett litet barn när han fick leka i vågorna=)

Kvällens klädsel:

Klänning Thailand
Tygskor Wedins som även de är fyndade för halva reapriset.

Detta var en riktigt härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback