Listor

Jag är en listälskare...och då menar jag att jag älskar att skriva listor. Jag gör det jämt..handlingslistor, önskelistor, att-göra-listor etc etc. Någon av de listor som jag skriver flitigast på är önskelistor eller "att köpa" listor....
Den senaste som skrevs såg ut ungeför så här:

  • KOrt svart skinnjacka
  •  Blommig "siden"jacka från Gina
  • Lila linne eller t-shirt
  • Mörkrosa linne eller t-shirt
  •  Skärp i samma färger som linnena eller t-hirtarna
  • Stövlar från Skopunkten
  • Stor mysig sjal
Man måste ju faktiskt ha lite nytt fint när skolan börjar.....eller hur? Så var det ju när man var liten och gick i skolan. Första dagen skulle det alltid vara något nytt och fint på.....har jag för mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback