Grått&svart

Visst låter det trist!!??! Men det behöver det inte alls vara....inte när det gäller klänningar=)
Har som känt en del klänningar...älskar dem alla...nästan iaf=)
Upptäckt att de allra flesta går i grått eller svart....
Här kommer en liten smakprov ut vad som gömmer sig i min klädkammare....(eller som alla kära bloggerskor så fint kallar det "walk-in-closet")

image325

Reafynd från Gina!!!!

Just ja....var ju tvungen att ha lite skoj när jag fotade...därav mina inte altför normala poser=) Håll i er=)

image326

Reafynd från H&M
Nedsatt till 100 kr från 500


Ännu ett reafynd från Gina....49 kr!!!!!

image329

Från Thailand...Kao San Road...max 38 kr!

image330

Reafynd från H&M...49 kronor!!!!

Jag har några kvar......men de får ni vänta på....
Vilken gillar ni bäst?

Pöss!

Kommentarer
Postat av: antonia

söta klänningar!

va med i min tävling=)

Postat av: söstra di

Den där när du är Arnold Schwartzenegger (från HM) var jättefin!
Och vilken fin tapet i bakgrunden, spännande att få komma och kollla på lägenheten sen:)

2008-02-07 @ 13:50:23
Postat av: mary

HAHA du är ju fett rolig. 1) snygga klänningar (igen) 2) jävlar vad du shoppar 3) Är det stackars Bo som får ta kort eller har han, precis som Andreas, vägrat och du har fått börja använda timern? ;)

2008-02-08 @ 11:40:59
URL: http://scarymary.blogg.se
Postat av: Marion Eleonora

Mycket fina kläder och du passar verkligen bra i grått. Blir så sugen på att åka till Thailand och shoppa :)

2008-02-09 @ 01:06:17
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback