Mycket

Dålig uppdatering nu...jag vet...tråkigt...men så blir det alltid när jag har mycekt...FÖR mycket att göra och tänka på....då finns det inget tid o "ork" kvar till min kära blogg=)
Oj va allvarligt de tlär tror jag....men iaf så har det vart /är himla mycket i skolan...inlämningsuppgifter, redovisningar, massa kurslitteratur som ska läsas och på måndag är det tenta....bläää....men det ska nog gå bra=) Måste tänka positivt!
Imorn är det redovisning av ett projektarbete vi gjort i arbetslaget...inge skoj alls!

Idag har Kajsa o jag pluggat hela dagen till tentan...trötta o helt tomma i huvudet gav vi oss ner på stan för att inhandla något som passar till 90 talet....svårt det med! Men hem kom vi iaf med påsar. Kan visa sen hur jag kommer att se ut på lördag på 90 talstemafesten=)

LÄngtar till måndageftermiddag....så härligt livet kommer att vara då!!!!!!!=)

Puss o go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback