Länge sen sist.....

Just ja...det var det har jag brukade sysslesätta mig med innan jag åkte till Thailand. Jag har helt kommit av mig med bloggandet...men jag tror alldeles säkert att jag snart är igång som vanligt igen.
Efter Thailand har det varit fullt upp med julfirande hos mina föräldrar, med älsklingens släkt, nyårsfirande med mina goa vänner, jobbat och framförallt flyttat. Så det har inte varit en lugn stund. Men nu har vi tagit med vårt pick och pack och bosättit oss här i Uppsala. Åh vad jag har saknat den här staden! Det ska bli alldels underbart att få bo här med min Gos. Jag stormtrivs redan i vårt nya hem...trots alla flyttkartonger högt och lågt...
Jag är så lycklig att jag har haft turen att träffa min underbara sambo....han är det bästa som finns!
Kärlek på hög nivå!!!!






Hoppas att ni forstätter att läsa min blogg nu!!!!!

Många kramar och god fortsättning på det nya året!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback