Onsdag

Nu ska jag ta mig ut i snöovädret och ner på stan för att byta nation. Varför ska jag vara med i Sthlm´s för....anser att jag inte passar in där. Jag hör ju dessutom till V-Dala....så dit ska det bli byte till. Men att det ska vara så hima svårt då... Man måste gå till den nationen man är med i för att få ett "skyldighets...hmm..brev av något slag" som man lämnar till den nya man vill gå med i. Så jag var till Sthlm´s igår för att få deta papper....men inte fick jag det inte...nej för "förstekurator" satt i ett väldigt viktigt möte hela eftermiddagen...och det är tydligen bara han som kan göra det. Så det bir att gå tillbaka dit idag igen....undrar hur det slutar!?!??! De är inte alls trevliga o gulliga där inte. Blä! Blir nervös när jag ska prata med sånna människor.

På stan får jag sällskap av goa Kajsa. Det blir lunch o säkert nån titt i nån affär innan vi ska iväg på seminarium. Lite nervös för det med. Vi sak diskutera det vi diskutterade i  våra arbetslag i måndags. Homosexualitet och hur vi kan jobba med det i skolan för att det ska bli mer accepterat av alla i samhället....typ. Det blev djupa diskussioner då vi hade en troende kristen i vårt arbetslag....grrrrrr....shit blir så upprörd! Kan tänka mig att det bli livliga diskussioner då med.....inte allt för många som tycker som hon iaf.

NU måste jag kila!

Ha en bra dag!!

kramis!

Kommentarer
Postat av: syster malin

hahahaha, jag tittade lite på dina inlägg här (hmmm, säger man inlägg??) Iallafall har jag nu bestämt vad jag ska köpa till dig: En toasits och några plastblommer! Att jag inte tänkte på det själv, det är ju de självklara 25års-presenterna!!

2008-01-30 @ 12:48:30
Postat av: Anonym

ush för snö

Postat av: Debbie

ja hjälp vad det snöar nu! :)

2008-02-02 @ 19:22:10
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback