Städar ut julen

Trots att jag missade alla advent detta år...och inte heller var hemma när alla andra julpyntade så gjorde jag det när jag kom hem...eller ja när jag flyttade hit. Jag tycker att det är så mysigt med stjärnor i fönstrena och små söta tomtar som lyser upp i hemmet.
Lite bilder på hur det såg ut innan de åkte ner i kartongen idag igen.


Blev sparsamt i år. Dels för att jag tyckte det var onödigt att ta fram för mycket för så kort tid....och dessutom är det finare när det är lite sparsamt...blir så plottrigt annars.

Tomtarna på första bilden är på fläkten i köket för att dölja den fula kontakten lite.
Andra bilden:köksfönster
Tredje bilden:matrummet.

Hmm undrar vad jag nu ska ha i köksfönstret när inte ljsstaken kommer att stå där! Förslag?
Jag ska iaf sy en gardin....men bara en blomma blir väl lite lite????

Hoppas att ni får en trevlig lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Vad fint ni har det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback