En tur till Eskilstuna

I måndags var jag en tur till E-tuna och träffade söta vännerna Marion och Lina. På tok för länge sedan jag såg dem! Sorgligt hur sällan vi ses! Så det var skoj att äntligen få träffa dem! Först träffade jag Marion och vi kollade in lite affärer....köpte inget faktiskt...eller jo en kjol på Myrorna....(det börjar bli en del nu...kanske borde lugna ner mig lite med dem nu=)) Vi fikade och  var tuffa och satt oss på uteserveringen...blev aningens kallt. Sorgligt att det knappt ska gå att sitta ute o fika i slutet av juni liksom! Eftersom vi inte har träffats på evigheter så har vi inte hunnitmed att fira varandras 25 årsfödelsedagar...så det blev ett litet kalas i vår bagagelucka...hehe! Det var mysigt och skoj!



Jag fick presentkort på Gina, Fina saker från Victoria´s secret som luktar muuuums och en supersöt spegel och penna från Marc Jacobs (marion har varit i New York). Blev så glad för allt! Tror att marion vet vad jag gillar! Tack snälla du!

Sedan mötte vi upp Lina och gick till en grekisk restaurang och åt mumsigt! Trerätters!



På måndag ses vi igen!!!

kramar!

Kommentarer
Postat av: leia

börjar sakna dina inlägg tjejen!!!



vill tala om att det kommit upp en ny tävling på bloggen, så kika in om du är intresserad...vinst:smycken



många kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback