Hemma på lunch



Så här ser jag ut idag.
O f-n E på jobbet hade rätt...det har börjat regna...tusan va blöt jag kommer att bli om fötterna i mina sandaler då då.....
Ikväll åker vi till havet...till älsklingens landställe o firar midsommar med hela tjocka släkten A. Då vill ju jag ha fint väder ju!!!!



TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!!!
Denna söta lilla midsommarstång är från när jag var liten o vi alltid gjorde en egen liten stång ute vid stugan...det var tider det=)

Saknar dig syster!!!



Se så söta jag i syster var någon midsommar för lääänge sen=) Det regnade visst även då.....

Nu msåte jag kila tillbaka till jobbet i sälja några fler skor....

Puss o kram!!!

Kommentarer
Postat av: tessan

Men Lina, har du var så där liten?? ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback