Jobbet

Idag jobbar jag min första dag....men det blir ju som sagt en mjukstart för jag jobbar idag och imorn sen är jag ledig till nästa torsdag och efter det ledig en veka till...sen drar det igång på riktigt. tror att det kommer att bli en skön sommar!

I onsdagskväll var jag ut o åt med jobbet. En trevlig kväll med himlans god mat!


Skitkonstiga bilder! Lånade mammas kamera o den hade nån konstig inställning som jag inte förstod mig på hur man tog bort....
Har iaf på mig en ny topp från Lindex med små söta rosetter på och en rosett framme på bröstet. Hittade en gammal jeansjacka här hemma i garderoben...var tvungen att prova den...tyvärr är den lite för mörk..kanske att det går att bleka den i klorin?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback