Sommaren?!

Men hallå!?!?!?!? Var är sommaren??????????? Nu blir jag faktiskt lite sur om sommaren tänkte visa sig på samma sätt som den gjorde förra året... Jag vill ha en riktig sommar...så som det var för några veckor sedan när jag gick i skolan...så vill jag ha det nu när jag är ledig!!!! Snälla snälla!

I helgen har jag jobbat. Igår var jag o B o hälsade på min söta mormor och fick god mat. Vi åkte även en sväng till stugan och fikade med Malin o de små söta.....
Idag har jag mest sytt....2 kjolar blev klara iaf. Så nu är det bara solen som fattas=) Jag har även suttit och tittat i genom en massa fotoalbum från när jag var liten...alltid lika roligt att göra det.



Jag gillade visst att fotas redan då....hmm ja eller det gör jag ju egentligen inte nu...bara när jag själv tar korten...haha=)
Rosa var också en färg som jag hade på mig ofta.....och på största delen av korten från när jag var liten har jag klänning på mig.....det börjar tidigt sånt där!!!!=) Är jag inte läcker med skärp i midjan o allt!!!!!=)



Gårdagens Lina!

SNart kommer älsklingen hem från jobbet....längtar!!!

puss o kram o go natt på er!!!

Kommentarer
Postat av: mary

Så söt du var! Och är!

Postat av: Marie

Jag saknar också solen!!

2008-06-19 @ 12:06:12
URL: http://mariekexet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback