Sommarlov!

Hmmm....nu är det visst sommarlov...eller ska vara...hade den hemska tentan igår. Men tyvärr har jag kvar en del uppgifter som ska in så måste sitta och skriva hela dagen....trist...men sen så är jag verkligen klar med allt....så himla härligt det ska bli!
Men jag saknar lite de där tradiotionella skolavslutningarna man hade när man var minre...gå till kyrkan, sjunga den blomstertid nu kommer, lite tal, blommor, fina klänningar....ja ni vet. Då fick man iaf en riktig känsla av sommar och sommarlov! NU hade vi en tenta...o sen så var det klart liksom. jaha!=)
Men några i klassen satt oss på en gräsmatta o firade lite genom pizza o gott att dricka! Sen gick vi vidare en sväng...men det blev en himla lugn kväll....passade perfekt också. Var helt slut efter tentan....den var verkligen hemskt!
Dagen till ära hade jag och K på oss somriga blommiga kläder iaf. Syns inte på K men hon har en ursöt blommig kjol som hon köpt på Myrorna och sytt om....hmm synd att inte den kom med!


kajsa: om du blir upprörd nu så säg till!!!!!!!=)

Jag hade en klänning från Indiska:
image569


Jag hade den med skärp...men vet inte vad som är snyggast!??!?!

Nu måste jag sätta fart med seminarieuppgifterna.....ikväll blir det ut o äta med goa flickor! Längtar!!!!

Kram på er!!!!


Kommentarer
Postat av: emmy

söt klänning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback