Förra helgen

och lite till....har itne skrivit på länge...eller på hela veckan iaf=)
Igår skrevs tentan och det känns så skönt att den är över...resultatet återstår att se...kändes  absolut inte kanon....men det känns ändå bara bra att den e gjord iaf. Nu kan jag leva lite igen=)
Imorgon börjar nästan kurs och tills dess ska dryga 100 sidor läsas...(borde ta tag i det snart)

Förra helgen var söta syster här och hälsade på. Vi kikade runt lite på stan och på lördagen var det singstarfest (men så klart sjöng vi inte) vi är inte riktigt gjorda för det...finns inga sånna talanger alls i våra gener.

Lite bilder från förra helgen.....ni som är med på dem o blir arg nu får väl säga till så kan jag fundera på att ta bort dem=)


Jag hade på mig:

Linne från H&M´s barnavdelning
Kjol H&M Divided

Helgen som var pluggade jag mig igenom...tyvärr....

Underbart fint ute idag!!!!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

Postat av: Malin

Herregud, de hade rätt. Jag ser ut som en 30-åring!! Snart kommer medelålderskrisen....

2008-03-05 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback