Lördag!

Lördag borde betyda en ledig härlig dag att bara slappa på. Men icke när man mär student och måste jobba med ett PM som ska vara inne på måndag. Och även fast jag största delen av tiden inte gör det jag ska så är det ändå skitjobbigt för jag tänker på det HELA tiden.."jag borde skriva nu...osv". Ingen frid i min lilla skalle inte! Jag vet att det bästa är att få skiten gjord så man kan slappna av sen....tanken är ju god men inte gör jag det för det inte. Dumt, dumt!
Jag är mest bara så glad över att min gos är hemma....har saknat honom så mycket! Lägenheten o allt blir så tomt när han inte är här!
Som jag sagt många gånger förr....SNÄLLA NÅN GE MIG ENERGI OCH  MOTIVATION TILL ATT GÖRA DET JAG BORDE!!!!!!

Hej så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback